...

Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do twórczości zamieszczonej na tym blogu są własnością jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.

czwartek, 22 sierpnia 2013

Ilustrację do poezji...

...pozwoliłam sobie wykonać... Na próbę, żeby zobaczyć czy dam radę... Środkami takimi jakie posiadam, moją wyobraźnią oraz samouka niedouczonego jeszcze umiejętnościami... Prototyp wyszedł - jaki? Trudno ocenić.... Jeszcze wiele nauki i pracy przede mną....
Na warsztat poszły "Bezcelowe wzory wyobraźni" do których zaprasza nas Piotr Kasperovic

"Smugi świecowych kredek
na ślepych zaułkach luster
bezcelowe wzory wyobraźni
zdradzające dziecko
czarna tęcza drgająca ramionami
czerwone oczy ścian
albinotyczne króliczki na bieli
dzieciństwa
ortodoksyjnej wyznawczyni wiary
w nic wielkiego
praktykującej autoagresję traumy
nawet po wyparciu się siebie z pamięci
kolejny raz całkiem egoistycznie
bardzo pragnie się skrzywdzić."

To rysowałam Ja... Anna Bukowska-Bączek  ;)

4 komentarze:

Unknown pisze...

Dziękuję za piękną przemawiającą do wyobraźni kreację graficzną. Doskonale oddaje słowa wiersza, ale i pozostawia sporo miejsca na interpretację własną. Jest na tyle wieloznaczna, że nie narzuca zwiedzającym swojej wizji słowa. Dopełnia, ale nie przesłania. Idealnie i w sam raz!

Persymona Jung pisze...

Marzy mi się z jej udziałem Tryptyk.... To ja dziękuję za Uznanie :)...i cieszę się, że spełniła Oczekiwania...

choler.blog.pl pisze...

Tryptyk, brzmi świetnie! Służę pomocą jeśli chodzi o obrazowe inspiracje poetyckie. I zachęcam do dalszego tworzenia.

Persymona Jung pisze...

Tak - Twoja Twórczość pełna jest Inspiracji - będę sięgała a i sama wydzierała z Codzienności coraz więcej czasu na moje Światy Równoległe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...