...

Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do twórczości zamieszczonej na tym blogu są własnością jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.

piątek, 1 marca 2013

Rotawirusy....

...po 4 dniach odwiedzin u Bliźniaczek naprodukowały Tonę prania.... To skutek uboczny zaistnienia Wydzielin o nieprzyjemnej Treści i Zapachu, których chwilami nie nadążałam usuwać... Z trafianiem do miski i toalety w wieku 19 miesięcy bywa czasami różnie ;)..... Fee ;)....

Dzięki ChwilowejKasie sprzed paru miesięcy mamy jednak nową pralko-suszarkę Siemens, więc uporałam się z tą Kupą w 2 dni .... Uff...

Przy okazji - jako lekarskie dziecko pozwoliłam sobie zapoznać się z tymi Drobnoustrojami nieco Lepiej... ;)... Rotawirusy, Norowirusy,......itd.... 
Niepokojące wydają się także być doniesienia prasowe...

Już wiem, dlaczego nie zdecydowałam się studiować Medycyny....
To wielka Odpowiedzialność leczyć ludzkie Ciała i Dusze....
A poza tym to Fascynująca Wiedza i pochłonęłaby mnie Całkiem....
Ale jak mam Chwilę wyrwaną z Czasu to lubię się w niej zanurzyć...
Dzięki Mamo ::*...



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...