...

Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do twórczości zamieszczonej na tym blogu są własnością jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Spacerując Startym Miastem...

....napotkałam zdobiące restauracyjny ogródek kuzynki petunii o czarnych aksamitnych kwiatach... Sweetunia Black Satin zachwyciła moje oczy i czym prędzej postanowiłam ją utrwalić... Może na kolejny sezon zaproszę ją na balkon ?



2 komentarze:

choler.blog.pl pisze...

Niesamowite kwiaty. Na początku myślałem, że to negatyw zdjęcia :). Super!

Persymona Jung pisze...

Nieprawdaż Piotrze ? :)... Jak nie z tego świata...i takie...wysublimowane.... Dawno tego słowa nie używałam...Hmmm....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...