...

Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do twórczości zamieszczonej na tym blogu są własnością jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.

niedziela, 18 sierpnia 2013

Wypad na działkę...

...był bardzo dobrym pomysłem... Po kilku latach podchodów wreszcie udało się spotkanie sfinalizować... Był grill, spadające na głowę śliwki węgierki oraz biegające wkoło dzieciaki... Słońce przygrzewało, pszczółki bzyczały, a z arbuza lał się po brodzie słodki sok... Tak sobie myślę, że mogłabym w tym miejscu wreszcie coś napisać ;)...










PS.: A osobie, która zrobiła mi zdjęcie przy stole nie wiem czy podziękować czy mam ją zastrzelić ;).... Chyba podziękuję, bo omijając w domu celowo lustro (które chyba specjalnie mnie oszukuje wraz z moim sprytnym umysłem) nie dostrzegałam tego co zobaczyłam na zdjęciu... Wyglądam totalnie niewyjściowo i to musi się zmienić... Nie ma to jak Motywacja...

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...