...

Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do twórczości zamieszczonej na tym blogu są własnością jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.

sobota, 31 sierpnia 2013

Wiesz.....

...Nic a nic nie rozumiesz. - ani trochę....
Chodzi o to, że jako Jednostka mam prawo zgadzać się na pewne rzeczy w  "tym systemie", a na inne nie... Zaglądam w Przeszłość, żyję Tu i Teraz, myśląc o Przyszłości... Raz mi się coś podoba, a innym razem nie... I za własne decyzje odpowiadam sama... I nie jestem w takim podejściu osamotniona... I wierzę, że pomimo potknięć i niedoskonałości i rzeczy "nie fajnych", które robią na dodatek "bracia" Polacy (na każdym kroku) - to Polska jest ZAJEBISTYM  KRAJEM!!! I wreszcie - nie muszę iść razem z tymi którym się NIC nie podoba i tylko sieja czarne wizje i tylko narzekają i tylko ludzi w trudnej sytuacji życiowej w te czarne wizje wciągają... I jak będziecie kiedyś rządzić Polską i to będzie "inny system"  to tak samo będzie... Pewne rzeczy będą mi się podobały i będę je popierała, a inne nie - bo mam taką na to ochotę i taką wewnętrzną Wolność...
I wiesz ?
Ani ślepa nie jestem, ani głupia, ani naiwna i nie tylko zero-jedynkowa... Dostrzegam dużo więcej niż inni tylko w odróżnieniu od tak wielu nie tylko Ciemne Strony naszego Życia, otoczenia i sytuacji... Nic się w tym kraju nie zmieni jak tak dalej pójdzie... Gdy Różnorodność nadal będzie postrzegana jako Wada i sygnał do wyśmiewania, a nie jako Zaleta i źródło Kreatywności... I dlatego tak wielu stąd z Polski wyjedzie i nie koniecznie za pieniądzem... A jeżeli mówię w imieniu Mniejszości - to w takim razie będę walczyła o prawa Mniejszości ucząc pozostałych myśleć i działać - bez względu na okoliczności i miejsce... A czym dla mnie jest Pieniądz ? Środkiem do realizacji marzeń na chwile obecną... I mam zamiar  go zdobyć, a jak się uda to podzielić się nim z Innymi podobnymi do Mnie....
pozdrawiam Was i Samych Dobrych Dni Życzę...
Ja - dla niektórych Ślepa i Naiwna Niedouczona i Niedoczytana Zero-Jedynkowa Owca...



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...